Angajator: PATRIA BANK

Localitate: Deva

În rolul de Manager Relații Clienți vei dezvolta portofoliul de clienți persoane fizice din zona alocată și vei menține relația cu cei existenți, prin identificarea permanentă a nevoilor de business și oferirea de produse bancare potrivite.

Pentru a te potrivi cu acest post trebuie să ai:
- studii superioare finalizate (sau în curs);
- experiență în vânzări de minim 6 luni;
- constituie avantaj experiență în vânzări în domeniul financiar;
- disponibilitate pentru activitate de teren;
- capacitatea de a lucra într-o echipă, bune aptitudini de comunicare, orientare către client;
- cunoştinte de PC şi Microsoft Office (Excel);
- abilități de planificare și lucru sub presiune;
- limba Engleză – nivel mediu.

Ce va presupune activitatea ta:
- îndeplinirea obiectivelor de vânzări fixate de către superiorul direct;
- identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă;
- sondarea și prospectarea constantă a piaței;
- participare activă în creșterea vânzărilor de produse și servicii prin stabilirea de întâlniri și prezentări, atât la sediu, cât și în afara acestuia;
- menținerea unui contact permanent cu clienții persoane fizice actuali pentru a le prezenta oferta actualizată de produse și pentru a le comunica modificările apărute.

Ce zici, vrei să ne cunoaștem?

Contact:  recrutare@patriabank.ro

Manager relatii clienti persoane fizice

 

Angajator: PATRIA BANK

Localitate: Deva

În rolul de Manager Relații Clienți vei dezvolta portofoliul de clienți persoane fizice din zona alocată și vei menține relația cu cei existenți, prin identificarea permanentă a nevoilor de business și oferirea de produse bancare potrivite.

Pentru a te potrivi cu acest post trebuie să ai:
- studii superioare finalizate (sau în curs);
- experiență în vânzări de minim 6 luni;
- constituie avantaj experiență în vânzări în domeniul financiar;
- disponibilitate pentru activitate de teren;
- capacitatea de a lucra într-o echipă, bune aptitudini de comunicare, orientare către client;
- cunoştinte de PC şi Microsoft Office (Excel);
- abilități de planificare și lucru sub presiune;
- limba Engleză – nivel mediu.

Ce va presupune activitatea ta:
- îndeplinirea obiectivelor de vânzări fixate de către superiorul direct;
- identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă;
- sondarea și prospectarea constantă a piaței;
- participare activă în creșterea vânzărilor de produse și servicii prin stabilirea de întâlniri și prezentări, atât la sediu, cât și în afara acestuia;
- menținerea unui contact permanent cu clienții persoane fizice actuali pentru a le prezenta oferta actualizată de produse și pentru a le comunica modificările apărute.

Ce zici, vrei să ne cunoaștem?

Contact:  recrutare@patriabank.ro