Angajator: ARSENAL PARK  ORASTIE

Poti completa cererea de angajare online aici: CERERE DE ANGAJARE


Candidatul ideal:

- Experienta in domeniu de minim 1 an;
- Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner sau studii superioare in turism;
- Cunostinte limba engleza;
- Cunostinte de operare pe calculator in sisteme specifice receptiei (avantaj – Sistemul Fidelio);
- Cunostinte foarte bune de utilizare PC;
- Capabilitate de a lucra cu documente si bani;
- Persoana comunicativa, vesela, energica și dinamica, cu initiativa si capacitate de lucru, serioasa si punctuala;
- Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil.

Descrierea jobului
- Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor Arsenal Park;
- Efectueaza operatii specifice pentru sosirea si plecarea clientilor;
- Promoveaza serviciile oferite clientilor;
- Repartizeaza camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor;
- Solutioneaza eficient toate solicitarile inregistrate;
- Mediaza conflictele si rezolva reclamatiile clientilor;
- Preia si inregistreaza rezervarile de la clienti;
- Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii.

Beneficii:
- Salariu motivant + tichete de masa;
- Posibilitatea de a avansa;
- Mediu de lucru placut si motivant;
- Echipa tanara si profesionista;
- Transport asigurat.

Receptioner

Angajator: ARSENAL PARK  ORASTIE

Poti completa cererea de angajare online aici: CERERE DE ANGAJARE


Candidatul ideal:

- Experienta in domeniu de minim 1 an;
- Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner sau studii superioare in turism;
- Cunostinte limba engleza;
- Cunostinte de operare pe calculator in sisteme specifice receptiei (avantaj – Sistemul Fidelio);
- Cunostinte foarte bune de utilizare PC;
- Capabilitate de a lucra cu documente si bani;
- Persoana comunicativa, vesela, energica și dinamica, cu initiativa si capacitate de lucru, serioasa si punctuala;
- Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil.

Descrierea jobului
- Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor Arsenal Park;
- Efectueaza operatii specifice pentru sosirea si plecarea clientilor;
- Promoveaza serviciile oferite clientilor;
- Repartizeaza camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor;
- Solutioneaza eficient toate solicitarile inregistrate;
- Mediaza conflictele si rezolva reclamatiile clientilor;
- Preia si inregistreaza rezervarile de la clienti;
- Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii.

Beneficii:
- Salariu motivant + tichete de masa;
- Posibilitatea de a avansa;
- Mediu de lucru placut si motivant;
- Echipa tanara si profesionista;
- Transport asigurat.