Angajator : REMEDIA SA
Obiectiv
general:
- Asigura activitatea de administrare personal
Responsabilitati:
- Gestioneaza activitatea de administrare a dosarelor de personal ale angajatilor
- Intocmeste acte referitoare la incheierea, modificarea, suspendarea, incetarea contractelor individuale de munca, conform Codului Muncii
- Gestioneaza baza de date a angajatilor
- Inregistreaza si transmite in Revisal
- Tine evidenta concediilor de odihna, medicale, fara plata, evenimente speciale, de studii
- Asigura suport in procesul de recrutare
- Asigura suport in procesul de salarizare
- Intocmeste rapoarte, statistici in legatura cu activitatea desfasurata.
Cerinte:
- Experienta pe un post similar minimum 2 ani;
- Cunostinte PC (pachetul MS Office);
- Atestat de inspector resurse umane
- Foarte bune cunostinte de legislatia muncii
- Cunostinte despre salarizare reprezinta un avantaj
- Excelente abilitati de comunicare, placerea de a lucra intr-o echipa dinamica;
- Abilități de organizare, planificare și prioritizare;
- Atitudine pozitiva.
- Compensatii si beneficii:
- prime sarbatori, vacanta;
- card reducere in lantul REMEDIA;
- tichete de masa;
- oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, dinamic si competitiv;
- Daca sunteti interesati, va rugam sa transmiteti un CV la adresa de email oana.negut@remedia.ro si cristina.radu@remedia.ro, pana la data de 31.12.2019.