ASISTENT ADMINISTRATIV

Căutăm pentru o companie din Deva, specializată în tratarea suprafețelor de aluminiu și aliajelor sale, o colegă proactivă și perseverentă.

Candidatul ideal:
- Capacitate de analiză, planifcare și urmărirea analizării unei sarcini profesionale,
- Comunicare și relaționare,
- Operare PC, MS Offce,
- Capacitate bună de sinteză,
- Limba engleză și italiană sunt obligatorii,
- Disponibilitate pentru delegații.

Responsabilități:
- Reprezintă firma în relația cu clienții și furnizorii;
- Redactează documente, pregătește dosare, ordonează și arhivează acte;
- Întocmește facturi și alte documente;
- Ține evidența unor informații centralizat;
- Gestionează corespondența electronică;
- Urmărește îndeplinirea birocrației pentru anumite activități externe;
- Administrează diverse activități necesare bunei funcționări;
- Promovează online imaginea firmei;
- Îndeplinește activități de protocol.

Beneficii:
- Salariu motivant cu posibilitate de creștere în funcție de realizări și de implicare
- Oportunitate de dezvoltare

Așteptăm CV-urile la adresa: contact@ana-hr.com