Candidatul ideal: 
- Absolvent studii economice ( de preferinta, sectia Contabilitate si Informatica de
Gestiune) ;
- Experienta minim 3 ani in domeniul activitatii financiar-contabil;
- Cunoastere operare PC - MS Office -nivel avansat
- Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile;
- Capacitate de organizari si planificare
- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;
- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate;
- Excelente abilitati de comunicare;
- Permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului: 
- Evidenta stocurilor , introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de
gestiune (intrari, iesiri, transferuri);
- Verificarea stocurilor pe fiecare magazin in parte, identificarea si corectarea
inadvertentelor;
- Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie,verificare si introducere
bonuri de consum, verificare fise de magazie;
- Emitere facturi catre clienti.
- Inregistrarea facturilor externe in programul de gestiune
- Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul de gestiune
- Analiza si statistica produselor vandute;
- Evidenta nir-urilor si a bonurilor de consum;
- Supravegherea si verificarea stocurilor de marfa si descarcarea de Gestiune;
- Inventarierea stocurilor aleatoriu si introducerea inventarelor in sistemul de
gestiune
- Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia;
- Intocmeste corect / la termenele stabilite, verifica si reconciliaza rapoarte si
situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar/contabile de
gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de
conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;
- Mentinerea la zi a jurnalelor de vanzari si cumparari,intocmirea deconturilor de
cheltuieli;
- Intocmirea tuturor rapoartelor predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii
lucrarilor de inchidere de luna/trimestru/semestru/an (rapoarte strict legate de
obiectivul postului).

Beneficii:
- Salariu motivant;
- Bonuri de masa
- Transport asigurat
- Oportunitatea de a lucra si a te dezvolta intr-o echipa tanara;
- Mediu de lucru placut;

Poti aplica online aici : CERERE ANGAJARE

sau

Asteptam CV-ul tau  la :  manager@arsenalpark.ro

Contabil Gestiune


Candidatul ideal: 
- Absolvent studii economice ( de preferinta, sectia Contabilitate si Informatica de
Gestiune) ;
- Experienta minim 3 ani in domeniul activitatii financiar-contabil;
- Cunoastere operare PC - MS Office -nivel avansat
- Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile;
- Capacitate de organizari si planificare
- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;
- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate;
- Excelente abilitati de comunicare;
- Permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului: 
- Evidenta stocurilor , introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de
gestiune (intrari, iesiri, transferuri);
- Verificarea stocurilor pe fiecare magazin in parte, identificarea si corectarea
inadvertentelor;
- Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie,verificare si introducere
bonuri de consum, verificare fise de magazie;
- Emitere facturi catre clienti.
- Inregistrarea facturilor externe in programul de gestiune
- Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul de gestiune
- Analiza si statistica produselor vandute;
- Evidenta nir-urilor si a bonurilor de consum;
- Supravegherea si verificarea stocurilor de marfa si descarcarea de Gestiune;
- Inventarierea stocurilor aleatoriu si introducerea inventarelor in sistemul de
gestiune
- Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia;
- Intocmeste corect / la termenele stabilite, verifica si reconciliaza rapoarte si
situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar/contabile de
gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de
conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;
- Mentinerea la zi a jurnalelor de vanzari si cumparari,intocmirea deconturilor de
cheltuieli;
- Intocmirea tuturor rapoartelor predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii
lucrarilor de inchidere de luna/trimestru/semestru/an (rapoarte strict legate de
obiectivul postului).

Beneficii:
- Salariu motivant;
- Bonuri de masa
- Transport asigurat
- Oportunitatea de a lucra si a te dezvolta intr-o echipa tanara;
- Mediu de lucru placut;

Poti aplica online aici : CERERE ANGAJARE

sau

Asteptam CV-ul tau  la :  manager@arsenalpark.ro