Angajator: TLS
Candidatul ideal / Descrierea postului:
•Detine cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Outlook, Word, Power Point,Excel), cautari avansate pe Internet.
•Cunoaste limba engleza nivel avansat (citit, scris, vorbit).
•Implementarea si dezvoltarea strategiei de brand si dezvoltarea strategiei de comunicare;
• Efectuarea si coordonarea strategiei agreate si asigurarea realizarii profitului;
• Asigurarea succesului brandului, a dezvoltarii acestuia si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
• Identifica oportunitatile; creaza o viziune ce poate fi realizata apoi se mobilizeaza pe sine si ii mobilizeaza si pe ceilalti pentru ca sa atinga rezultatele scontate , scoate tot ce-i mai bun din oameni din subordine si obtine rezultate exceptionale.
• Coordonarea si instruirea subordonatilor;
• Identificarea noilor oportunitati pentru brandul in cauza;
• Ataca mai multe lucruri importante , manuieste bine multiple prioritati , ocoleste obstacolele si isi asuma riscuri masurate; se calauzeste catre obiective . Gaseste cai de imbunatatire a modului de obtinere de rezultate
• Permanenta studiere a pietei si a evolutiei vanzarilor, pentru a cunoaste in orice moment situatia din piata;
• Propunerea, efectuarea diverselor evenimente de promovare a serviciilor in vederea sustinerii strategiei de marketing, cu acordul Directorului de marketing;
• Colaborarea cu diverse agentii, advertising agencies, media agencies, precum si cu alti furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
• Initierea studiilor de piata in vederea obtinerii datelor necesare pentru imbunatatirea performantelor;
• Dezvoltarea, organizarea si controlul programelor orientate catre client, definite prin strategia de produs;
• Controlul imaginii publice a serviciilor;
• Monitorizarea rezultatelor spoturilor publicitare;
• Conducerea si furnizarea informatiilor catre intreaga echipa;
• Incearca sa perceapa lucrurile in ansamblul lor; gaseste semnificatii si legaturi semnificative; foloseste si gandirea logica si intuitia pentru ca sa defineasca problemele si sa gaseasca solutiile , gaseste oportunitati, genereaza moduri de a obtine rezultate mai bune
• Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung si crearea planului de activitate pe fiecare brand;
• Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii competitorilor - mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.
Localitate: Deva
Contact: Telefon: 0744636434
Candidatul ideal / Descrierea postului:
•Detine cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Outlook, Word, Power Point,Excel), cautari avansate pe Internet.
•Cunoaste limba engleza nivel avansat (citit, scris, vorbit).
•Implementarea si dezvoltarea strategiei de brand si dezvoltarea strategiei de comunicare;
• Efectuarea si coordonarea strategiei agreate si asigurarea realizarii profitului;
• Asigurarea succesului brandului, a dezvoltarii acestuia si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
• Identifica oportunitatile; creaza o viziune ce poate fi realizata apoi se mobilizeaza pe sine si ii mobilizeaza si pe ceilalti pentru ca sa atinga rezultatele scontate , scoate tot ce-i mai bun din oameni din subordine si obtine rezultate exceptionale.
• Coordonarea si instruirea subordonatilor;
• Identificarea noilor oportunitati pentru brandul in cauza;
• Ataca mai multe lucruri importante , manuieste bine multiple prioritati , ocoleste obstacolele si isi asuma riscuri masurate; se calauzeste catre obiective . Gaseste cai de imbunatatire a modului de obtinere de rezultate
• Permanenta studiere a pietei si a evolutiei vanzarilor, pentru a cunoaste in orice moment situatia din piata;
• Propunerea, efectuarea diverselor evenimente de promovare a serviciilor in vederea sustinerii strategiei de marketing, cu acordul Directorului de marketing;
• Colaborarea cu diverse agentii, advertising agencies, media agencies, precum si cu alti furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
• Initierea studiilor de piata in vederea obtinerii datelor necesare pentru imbunatatirea performantelor;
• Dezvoltarea, organizarea si controlul programelor orientate catre client, definite prin strategia de produs;
• Controlul imaginii publice a serviciilor;
• Monitorizarea rezultatelor spoturilor publicitare;
• Conducerea si furnizarea informatiilor catre intreaga echipa;
• Incearca sa perceapa lucrurile in ansamblul lor; gaseste semnificatii si legaturi semnificative; foloseste si gandirea logica si intuitia pentru ca sa defineasca problemele si sa gaseasca solutiile , gaseste oportunitati, genereaza moduri de a obtine rezultate mai bune
• Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung si crearea planului de activitate pe fiecare brand;
• Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii competitorilor - mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.
Localitate: Deva
Contact: Telefon: 0744636434