Angajator:  Sanex Com 

Responsabilitati:
– Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare
– Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative
– Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice
– Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei
– Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc
– Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti; realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde este cazul
– Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa
– Tinerea la zi a evidentei Biletelor la Ordin si/sau filelor CEC emise de firma catre furnizori, urmarirea decontarii sau recuperarii acestora in vederea anularii, atunci cand este cazul
– Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta

Cerinte:
– Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii
– Atentie sporita pentru detalii
– Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor


Localitate: Deva

Contact: Telefon: 0722294196

Economista / Contabil sef

Angajator:  Sanex Com 

Responsabilitati:
– Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare
– Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative
– Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice
– Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei
– Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc
– Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti; realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde este cazul
– Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa
– Tinerea la zi a evidentei Biletelor la Ordin si/sau filelor CEC emise de firma catre furnizori, urmarirea decontarii sau recuperarii acestora in vederea anularii, atunci cand este cazul
– Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta

Cerinte:
– Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii
– Atentie sporita pentru detalii
– Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor


Localitate: Deva

Contact: Telefon: 0722294196