Cu toții simțim la un moment dat că suntem copleșiți de stresul de la locul
de muncă, muncim mult, dar rămânem fără energie și uneori chiar și fără
rezultate iar deseori ne lăsăm influențați de atmosfera tensionată ce se
formează la locul de muncă.
Iată
ce trebuie să faci ca să te simți bine la serviciu:
1.
Fii pozitiv
Trebuie
să ai o atitudine pozitivă pentru a evita conflictele. Zâmbește și
socializează!
2.
Fii conștient
Trebuie să fi conștient și să te gândești
bine înainte de a da verdictul final. Dacă ai nevoie de ajutor, colegii ți-l
vor oferi.
3.
Empatizează
Încearcă să ai o relație bună cu colegii,
nu se știe niciodată când vei avea nevoie de ei. Învață să înțelegi și să apreciezi
sentimentele celor din jur chiar dacă părerea ta este diferită față de cea a
lor, nu poți avea întotdeauna dreptate.
4.
Concentrează-te pe soluții
Decât să te plângi din cauza problemelor
pe care le ai, mai bine ai începe să le cauți o soluție. Nu dispera, tratează
lucrurile cu calm și așa cum vine ele.
5.
Învață să apreciezi
Pentru a fi apreciat trebuie să apreciezi
la rândul tău. Învață să spui
„Mulțumesc!” și să dăruiești și tu atunci când este nevoie și nu numai.
6.
Învață să fii mândru și umil în același timp
Trebuie să fii conștient de lucrurile la
care excelezi, însă trebuie să o faci într-un mod umil, pentru a evita aroganța.
Chiar dacă ești foarte bun în ceea ce faci, învață ce înseamnă modestia și lasă
faptele sau alte persoane să te laude, nu o face singur.
8.
Fii independent
Singura persoană de care trebuie să
depinzi ești tu însuți. Invață să fii responsabil, să faci față provocărilor și
să te descurci în orice situație.