Psihoselect realizează pentru compania parteneră, specializată în importul și distribuția de produse de birotică, papetărie și curățenie, procesul de selecție pentru poziția de:
REGIONAL SALES MANAGER
Locație: Hunedoara, Hateg, Deva, Gorj

Responsabilităţi:
  • Dezvoltarea și extinderea brandului în regiunea alocată;
  • Promovarea și vânzarea brandurilor existente în portofoliul companiei;
  • Prospectarea pieței și oferirea de informații despre produsele și serviciile identificate;
  • Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții noi și cu cei existenți;
  • Negocierea și încheierea contractelor cu clienții;
  • Analizarea permanentă a fiecărei colaborări cu clienții prin prisma politicii de dezvoltare pe termen mediu a companiei;
  • Analizarea înregistrărilor operaționale și transmiterea proiectelor de vânzări, determinând profitabilitatea;
  • Informarea distribuitorilor și comercianților despre proceduri și politici pentru a asigura funcționalitatea eficientă a companiei;
  • Conducerea, coordonarea și verificarea activităților de vânzare și suport vânzări;
  • Întocmirea de rapoarte zilnice utilizând sistemul ERP al companiei;
  • Coordonarea și comunicarea în permanență cu alte departamente ale companiei (logistică, distribuție etc.), în vederea potențării unităților de business.

Cerinţe:
  • Minimum 2 ani experiență pe o poziție similară, experiență pe segmentul vânzări;
  • Studii superioare finalizate;
  • Limba engleză – nivel conversațional;
  • Operare în Microsoft Office, aplicații de tip ERP– nivel avansat;
  • Orientare către rezultate și către client.
Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați:
telefon : 0755 041 440

REGIONAL SALES MANAGER

Psihoselect realizează pentru compania parteneră, specializată în importul și distribuția de produse de birotică, papetărie și curățenie, procesul de selecție pentru poziția de:
REGIONAL SALES MANAGER
Locație: Hunedoara, Hateg, Deva, Gorj

Responsabilităţi:
  • Dezvoltarea și extinderea brandului în regiunea alocată;
  • Promovarea și vânzarea brandurilor existente în portofoliul companiei;
  • Prospectarea pieței și oferirea de informații despre produsele și serviciile identificate;
  • Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții noi și cu cei existenți;
  • Negocierea și încheierea contractelor cu clienții;
  • Analizarea permanentă a fiecărei colaborări cu clienții prin prisma politicii de dezvoltare pe termen mediu a companiei;
  • Analizarea înregistrărilor operaționale și transmiterea proiectelor de vânzări, determinând profitabilitatea;
  • Informarea distribuitorilor și comercianților despre proceduri și politici pentru a asigura funcționalitatea eficientă a companiei;
  • Conducerea, coordonarea și verificarea activităților de vânzare și suport vânzări;
  • Întocmirea de rapoarte zilnice utilizând sistemul ERP al companiei;
  • Coordonarea și comunicarea în permanență cu alte departamente ale companiei (logistică, distribuție etc.), în vederea potențării unităților de business.

Cerinţe:
  • Minimum 2 ani experiență pe o poziție similară, experiență pe segmentul vânzări;
  • Studii superioare finalizate;
  • Limba engleză – nivel conversațional;
  • Operare în Microsoft Office, aplicații de tip ERP– nivel avansat;
  • Orientare către rezultate și către client.
Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați:
telefon : 0755 041 440