Expert contabil

Angajator: AMADEUS

Candidatul ideal:
- experienta minim 5 ani in contabilitate
- licenta expert contabil CECCAR
- cunostinte operare PC, Word si Excel
- cunostinte legislatie si fiscalitate de baza
- abilitati de comunicare si relationare
- atentie la detalii, ordonat
- abilitati de organizare, capacitate de analiza si sinteza, respectarea termenelor limita
- simtul urgentei si rezistenta la stres
- limba engleza, germana sau franceza (nivel conversational sau mediu)

Descrierea jobului:
- organizeaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare
- organizeaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea cheltuelilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare
- organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmand modul de valorificare a rezultatelor inventarierii
- participa activ la implementarea noului sistem integrat Dynamix Ax in cadrul companiei
- program de lucru 8 ore, de luni pana vineri

Oportunitati:
- salariu competitiv
- training-uri de specialitate
- posibilitatea de dezvoltare intr-o companie dinamica

Localitate: Soimus

Contact: Telefon: 0254237411
E-mail: veronica.pereverzii@rom.be
Fax: 0254237411