Angajator : DHSBaby
Localitate : Santuhalm - Deva
Responsabilităţi
· Este responsabil de administrarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de clienţi din zona de activitate;
· Este responsabil de prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
· Urmăreşte realizarea planului de vânzări lunar;
· Monitorizează derularea şi finalizarea contractelor comerciale existente;
· Efectuează lunar studii de piaţă din zona sa de activitate ;
· Efectuează lunar si la solicitarea superiorului direct situaţii şi statistici pe produsele atribuite ;
· Vizitează / participă la târgurile şi expoziţiile de specialitate din zona sa;
· Întocmeşte situaţii şi rapoarte conform solicitărilor;
· Realizeaza operatiunile de export;
· Revizuieste si imbunatateste documentatia de export, asigurandu-se ca informatiile valideaza legislatia in vigoare;
· Evalueaza informatiile si le adapteaza la standardele cerute – foloseste informatii si surse relevante, legislative;
· Documenteaza si tine evidenta rapoartelor de export
· Interactioneaza cu toate departamentele companiei, institutiile guvernamentale si toate oficiile in directa interactiune cu activitatile de export
· Pastreaza legatura cu autoritatile vamale
· Interactioneaza cu comisionarii vamali
· Pregateste documentatia pentru transport;
Profilul candidatului
· Ne-ar placea sa ai experienta in activitati de vanzare
· Experienta pe un post similar – constituie avantaj
· Studii superioare;
· Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (word, excel, powerpoint);
· Cunoştinţe avansate de limba engleză (scris şi vorbit) - obligatoriu;
· Cunoasterea altor limbi straine - constituie un avantaj.
· Foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere;
· Disponibilitate pentru deplasări;
· Capacitate de organizare şi planificare.
Oferim un pachet salarial pe măsura performanţelor, laptop si o echipa dispusa sa te ajute in orice situatie.
Vă rugăm să ne trimiteţi CV-ul dumneavoastra prin e-mail la adresa office@smart-baby.ro
Localitate : Santuhalm - Deva
Responsabilităţi
· Este responsabil de administrarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de clienţi din zona de activitate;
· Este responsabil de prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
· Urmăreşte realizarea planului de vânzări lunar;
· Monitorizează derularea şi finalizarea contractelor comerciale existente;
· Efectuează lunar studii de piaţă din zona sa de activitate ;
· Efectuează lunar si la solicitarea superiorului direct situaţii şi statistici pe produsele atribuite ;
· Vizitează / participă la târgurile şi expoziţiile de specialitate din zona sa;
· Întocmeşte situaţii şi rapoarte conform solicitărilor;
· Realizeaza operatiunile de export;
· Revizuieste si imbunatateste documentatia de export, asigurandu-se ca informatiile valideaza legislatia in vigoare;
· Evalueaza informatiile si le adapteaza la standardele cerute – foloseste informatii si surse relevante, legislative;
· Documenteaza si tine evidenta rapoartelor de export
· Interactioneaza cu toate departamentele companiei, institutiile guvernamentale si toate oficiile in directa interactiune cu activitatile de export
· Pastreaza legatura cu autoritatile vamale
· Interactioneaza cu comisionarii vamali
· Pregateste documentatia pentru transport;
Profilul candidatului
· Ne-ar placea sa ai experienta in activitati de vanzare
· Experienta pe un post similar – constituie avantaj
· Studii superioare;
· Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (word, excel, powerpoint);
· Cunoştinţe avansate de limba engleză (scris şi vorbit) - obligatoriu;
· Cunoasterea altor limbi straine - constituie un avantaj.
· Foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere;
· Disponibilitate pentru deplasări;
· Capacitate de organizare şi planificare.
Oferim un pachet salarial pe măsura performanţelor, laptop si o echipa dispusa sa te ajute in orice situatie.
Vă rugăm să ne trimiteţi CV-ul dumneavoastra prin e-mail la adresa office@smart-baby.ro